კატეგორიები
შედარება
პროდუქტის დამატება
შედარების დაწყება
გასუფთავება

ვაკანსია: კონსულტანტი / აღრიცხვის ოპერატორი

 

ZOOMMER- ეძებს გუნდის ახალ წევრს და აცხადებს  ვაკანსიას ტექნიკური კონსულტანტის და აღრიცხვის ოპერატორის პოზიციაზე.

 

1. ტექნიკური კონსულტანტი

აუცილებელი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  •          გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  •          გამართული კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი ქართულ ენაზე;
  •          ნებისმიერი უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  •          MSOffice პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა.

ძირითადი მოვალეობები:

  •          ZOOMMER-ის პროდუქციის პრეზენტაცია;
  •          კონსულტაცია პროდუქციის ტექნიკური მახასიათებლების და მათ შორის განსხვავებების შესახებ;
  •          კლიენტის ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება;
  •          გაყიდვის პროცესთან დაკავშირებული ფორმალური საკითხების ორგანიზება.

სამუშაო პირობები:

სამუშაო ადგილი: თბილისი

სამუშაო გრაფიკი:  სრული განაკვეთი

ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  •          პროფესიულსა და მომსახურების ხარისხის ტრეინინგებს;
  •          ბაზარზე კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემას;
  •          მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ სამუშაო გარემოს;
  •          კარიერიული წინსვლის შესაძლებლობებს;
  •          ჯანმრთელობის დაზღვევას.

 

 

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს და გსურთ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, გამოაგზავნეთ რეზიუმე მისამართზე: vacancy@zoommer.ge

იმისთვის, რომ მოხდეს თქვენი მონაცემების განხილვა, მეილის სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და რეგიონი.

დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.

 

 

2. აღრიცხვის ოპერატორი

აუცილებელი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  •   სალაროსთან მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  •   1C - ის ცოდნა (ჩაითვლება უპირატესობად);
  •   გამართული კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი ქართულ ენაზე;
  •   ნებისმიერი უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
  •   MSOffice პროგრამების მომხმარებლის დონეზე ცოდნა.

ძირითადი მოვალეობები:

  •   ZOOMMER-ის პროდუქციის პრეზენტაცია;
  •   კონსულტაცია პროდუქციის ტექნიკური მახასიათებლების და მათ შორის განსხვავებების შესახებ;
  •   კლიენტის ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება;
  •   გაყიდვის პროცესთან დაკავშირებული ფორმალური საკითხების ორგანიზება.

სამუშაო პირობები:

სამუშაო ადგილი: თბილისი

სამუშაო გრაფიკი:  სრული განაკვეთი

ანაზღაურება: ფიქსირებული

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  •   პროფესიულსა და მომსახურების ხარისხის ტრეინინგებს;
  •   ბაზარზე კონკურენტულ სახელფასო და საბონუსე სისტემას;
  •   მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ სამუშაო გარემოს;
  •   კარიერიული წინსვლის შესაძლებლობებს;
  •   ჯანმრთელობის დაზღვევას.

 

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს და გსურთ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, გამოაგზავნეთ რეზიუმე მისამართზე: vacancy@zoommer.ge

იმისთვის, რომ მოხდეს თქვენი მონაცემების განხილვა, მეილის სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება და შესაბამისი რეგიონი.

დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.

 

ZOOMMER-ი წარმატებებს გისურვებთ!