Apple-ის პროდუქციის ზუმერში შეძენისას, მომხმარებელი საუკეთესო ფასთან ერთად, საუკეთესო საგარანტიო პირობებსაც იღებს.
საერთაშორისო გარანტია - ჩვენს ქსელში შეძენილ Apple-ის პროდუქციას ერთი წლის მანძილზე მოემსახურება Apple-ის ავტორიზებული სერვისცენტრი მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში.
სტანდარტული 7-დღიანი შეცვლის გარანტია - თუ სმარტფონს შეძენიდან 7 (შვიდი) დღის ვადაში აღმოაჩნდა ქარხნული დეფექტი (აქ არ იგულისხმება ვიზუალური დაზიანება და პროგრამული ხარვეზი), მომხმარებელი მიმართავს სერვისცენტრს. სმარტფონის დათვალიერება/შემოწმების შემდეგ, სერვისცენტრი გასცემს წუნდებული სმარტფონის შეცვლის აქტს. (იმ შემთხვევაში თუ პროდუქტის პირვანდელი სახე დაზიანებების გარეშეა შენარჩუნებული და აღნიშნულ ვადაში სმარტფონი წარმოდგენილია სრული კომპლექტაციითა და დაუზიანებელი ყუთით). აღნიშნული აქტის საფუძველზე, მომხმარებელი სანაცვლოდ იღებს სრულიად ახალ სმარტფონს.
სტანდარტული 1-წლიანი შეცვლის გარანტია - თუ სმარტფონის შეძენიდან 7 დღეზე მეტი გავიდა და მას პრობლემა აღმოაჩნდა, მომხმარებელი სერვისცენტრს მიმართავს. დათვალიერება/შემოწმების შემდეგ, ადგილობრივი სერვისცენტრი სმარტფონს საზღვარგარეთ, ეფლის ავტორიზებულ სერვისცენტრში გზავნის. სმარტფონის დათვალიერება-ტესტირების შემდეგ, საერთაშორისო სერვისცენტრი შესაბამის დასკვნას გასცემს. თუ პროდუქტს ქარხული წუნი/ხარვეზი აღმოაჩნდა, ერთი წლის განმავლობაში ის ახალი სმარტფონით იცვლება (სრულიად ახალი სმარტფონი, ყუთითა და იდენტური IMEI კოდით, + განახლებული 1-წლიანი საერთაშორისო გარანტია), ხოლო თუ დადგინდა, რომ ტექნიკური გაუმართაობა მოწყობილობის არამართლზომიერმა გამოყენებამ გამოიწვია, გარანტია იხსნება.
საგარანტიო შემთხვევის დადგომისას, მომხმარებელს დროებით სარგებლობაში Apple-ის სმარტფონი გადაეცემა;
Apple-ის საერთაშორისო გარანტიით ვერ ისარგებლებთ, თუ:
1+1 წელი გახანგრძლივებული გარანტია ზუმერისგან - საერთაშორისო გარანტიის გასვლის შემდეგ ზუმერი დამატებით ერთწლიან საგარანტიო მხარდაჭერას გთავაზობთ. საგარანტიო პერიოდის მეორე წელს მოქმედებს ადგილობრივი სერვისცენტრის უფასო მომსახურება, რაც ითვალისწინებს:
მალე გაყიდვაში